Wednesday, December 9, 2009

make over !

hello syg2 semua.

semalam after mandi di mlm hari dh siap wangi2 dan berbaju tidur yg sgt comel.lalu mengambil earphone then play lagu kegemaran dgn memasang volume yg sgt kuat sampai org mengutuk aku pun maybe tak dengar kot bkn setakat maybe but mmg xakan dgr.haha..

we all boring gile sbb kegunaan internet amatlah terhad dan terganggu gile,lalu sepupu aku ajak bermain dgn alat solek.haha.aku pun g masok bilik ibu dn mengambil segala alat2 solek yg diperlukan,so bermula la solekan tgn si nur diyani sepupu aku ni.kire sejam jugak ahh sepupu aku make up aku sambil bgi tips2 kecantikan dan cara bersolek dgn betol.haha.setelah di oles concealer tebal2 baru lah xnmpk sgt lingkaran hitam bawah mata yg menandakan tak cukup tido maybe.haha !so after make up ape lagi snap2 pic lahh.haha !jurusolek dan jurugambar adalah org yg sama okay.kalau nk berkenalan dgn jurusolek ini pergi layari facebook dan cari lah name nurdiyani okay !




feewitt,haha !tdung pun main lilit-lilit je..



okay mari sini bebeh siapa yg mahu mencuba,hehe


alamak !blur lah org blkg tuu..sian die,



haha !boleh tak amik saye pergi negara arab saudi




adeh ade lagi ,konon ayat2 cinta lahh.hehe





okay !cukup lah sekadar itu saje.nak tips kecantikan tak ?okay kalau nk make up biase sgt kire still nk nmpk natural u all

1.just pakai consealer tak perlulah setebal mungkin cukup sekadar menutup ape yg patut,
2.lepas tuu sedikit eye liner basah untuk menonjolkan sedikit mate yg lagi menawan tuu.hehe.
3.then put sedikit lip ice sheer colour.haha !
okay siap !

mesti korang cun punye,.haha !


ok,bye..muahhh!