Tuesday, December 8, 2009

kenapa sedap sangattt niehhh ?





feewitt lawa kak,nk g mne ?ahaha !
(eee,awl2 dh ade muke pompuan ni)

salam syg bt semua pembaca setia.acctually tade bende pun nk story cume nk tyg picture je.haha !ahd lepas we all g kenduri kak roza merangkap kwn baik sepupu i..so aku memilih tema oren untuk bergaya pada hari tersebut..hahah !sorry aku tade idea nk merapu di ketika ini.lagipun aku terpaksa rush menulis blog ini sbbnye aku agk kurang selesa melihat pandgan sinis modem internet tepat ke arah aku menandakan dia nk buat hal.haha .faham2lah erkk.kalau xfaham jugak mmg ahhh..haha !


ok ini ade satu fototitas budak poyos.hehe
Align Center





sedikit terkejut dikala igin berangan ddk di ats pelamin ,tbe2 ade org snap.haha !









































tolonglahh kenape lahh lagu ketika cinta bertasbih ni sedap sgt di dengari..hari2 aku asik ulang lagu ni jehh..kalau lah lagu ni boleh berkata2 sure die marah aku kan.haha !






bye semua..salam syg bt pembaca setia..