Saturday, February 19, 2011

Waktu Kecil waktu yang gemilang~

Assalamualaikum,selamat hari sabtu dan selamat menjalankan tugas masing-masing. *gelak kurang sopan.huhahaha.

Okay back to the main title,kenapa title saya bunyi macam suweet-suweet lagi comel je *sambil senyum sendirian.haha.Bendanye cemni terjadi suatu cerita lucu tentang anak kecil i mean zaman kanak-kanak riang la yang buat aku terasa nak menulis entry tentang waktu kecil-kecil dulu.hehehe
citer die cemni ,sepupu aku belah ayah aku kan semalam mak die merangkap makcik aku text mak aku
yang messagenye berbunyi mcm ni 'Anak menakan kak telan duit syilling pulak' ibu pun terus gtau aku.Aku ni tegelak tebahak-bahak mmg la bukan bnda lawak kan tapi mengenang kan muka sepupu aku sorg tu muka dia mmg lucu gilerr..AHAHA.Tambah lak die g telan duit syilling.HAHA. Pasal ni kita biar kan berlalu sebabnye alhamdulilah tak jadi pape,duit tu dgn selamatnya masuk perut mengikut kata doc yg mereka g rujuk.Doc tu ckp nnti duit tu aku kluar bersama-sama najis dia. HAHA. tengok gelak tak habis g.hehehe.

Dari cerita sepupu aku yang kecil tu pun kita dah tau,zaman kanak-kanak kita pun mesti ad benda yang pelik-pelik yg kita rasa sangattttt nak cuba selagi tak cuba selagi tu rasa tak best..betul tak?betul tak?hehehe.Kalau zaman aku kanak-kanak dulu aku tak ingat la aku rasa aku nak cuba ape,tapi aku ni ad benda yang aku duk buat menyebabkan mak aku risau.hehe.Nak tau ape?haaa,teka la anda-anda semua kan bijak-bijak belaka.hehe. Aku suka cakap sorang-sorang la ,haha.Mak aku dh mati-matian ingat aku ad teman khayalan kot.hahaha.


Pastu atas keta tadi pakcik aku pun citer benda yang pelik-pelik dia rasa nak cuba agar rasa lega ,yela nama pun kanak-kanak,hehe.Betul aku cakap waktu kecik-kecik la buat kita rasa gemilang sangat-sangat .betul tak?hehe.Bila kita dah besar selalu cakap kat org 'weyy aku rindu la nak kecik balik' , 'rasa macam nak jadi kecik smpai bila-bila laa' macam-macam lagi la kebanyakkan nye semua nak kecil balik sebab waktu kecil kan waktu yang gemilang :) Aku paling-paling suka lagu ni............................................







Hujan -Muda
dengarla lirik-lirik dia,teringat zaman kecik-kecik ooo.
Macam biasa la aku ad penyakit M stage 3 kronikk ooo.HAHA
malas nk upload video music nye :P









Okaylaa,gtg nnti i cerita lagi k.Good bye ,have a nice day mysuweett suweett baby. haha. SUKE TAK????cakappplaaaaaaaaaaaaaaaaaaa SUKEEEEEEEEEEEEE :p