Sunday, February 20, 2011

Musnah !

Assalamualaikum & selamat pagi Mesia yang tercinta :)


Sebelum nak mula citer nak cakap sorry blog i under construction :P . Kenapa title saya bunyi macam marah,kecewa,geram dan sewaktu dengannya.Sebabnya hari ahad saya musnah bila hari ahad sajelah hari untuk spa kan badan dan mata saya sehingga saya rasa puas.Kenapa hari ahad saya musnah?Sbb sya sendiri tak tawu kenapa saya sukar melelapkan mata dengan tenang selalunya after subuh saya akan tidur balik.Tapi ssah pulak nak tidur hari ni.Hati dan jiwa dekat lain fikiran pulak berfikir macam-macam seperti berfikir nk selesaikan soalan math :P





Maaf saya tak boleh teruskan menulis entry ni sebab dah sebak giler. HAHA. *tetibe jeh. Saya nak siap la nak g jalan-jalan dengan pamily tercintass ,muahhccssss*