Friday, December 18, 2009

anak patung kesayangan

Selamat pagi semua,saya ucpkan selamat pagi sbb saya menulis belog ni waktu pagi lahh,tu pun tatau.hehe

Ermmm,errr,hurmmm,semalam around 2.00 a.m kut,aku dah otw tdur kan sambil peluk ank patung kesayangn dlm erti kata lain bantal busuk saye lahh,.tibe2,ada seorang manusia dengan tiada belas kasihan langsung die menarik ank patung saye dengan kuat di bahagian tangan ,sebenarnya niat dia nk gurau dengan aku jee.then,dengan tak sengajanya aku menumpahkan air mata dengan amat dahsyat sekali,ye la mane tak nye aku syg sgt dgn bantal busuk aku tuu.sedeh jee tgok die dah cacat(tgn die pnjg sbelah) ;(( ..


Aku ,mmg mcm ni kalau nk tidur mesti ade bantal busuk.aku pun xsgke mcm mna anak ptung tuu boleh jd bantal busuk aku..kalau g mne2 je mesti bawak ,maksud aku kat sini kalau aku g travel or tdur kat rmh sape2 mesti aku akn bwa jugak..Klau org tnye aku ape tabiat buruk aku ,aku akn jwb mempunyai bantal busuk.Tahu knape ?sebab setiap kali balik sekolah ke dari mne2 mesti aku masuk bilik terus cium bntal busuk aku dulu,hehe(malunyee*)Tuuulah sebabnye aku sedih sgtt kalau org bt bantal busuk aku tuu,,

Memang dari kecil lagi aku dh ada bntal busuk ni,igt lagi time kecik2 dulu-dulu,ibu xsuka tgok ank dara die bwak bantal busuk.Jadi ibu gunakan taktik buang ank patung aku kat tempat sampah blkg rumah..Ingat aku xgenius ke,aku g tempat sampah tuu korek punya korek nak cari jugak..Tapi xjumpa sampai hari ni aku tatau ibu buang kat mne,mengikut kate ibu mmg ibu buang di tempat sampah tuu.Ntahlah ajaib betol..hehe..Tape lah sekarang pun dah ade yg baru tapi die cacat..kesian die..Bila aku nk snap gambar die pun,die dh jadi malu-malu..isk,isk


OKAY,konklusinya,aku sangat sayang dengan bantal busuk aku,
jgan cakp aku seorang yg insane pulak..
sedare mare aku selalu ejek aku seorang yg insane
sebab aku terlampau syg dgn ank patung tuu..




Dengan penat menaip,sarah mustafa