Thursday, November 12, 2009

kesedihan mula menyelubungi hati

hello buat semua...

ermmm,ermmmm,ermmm..rase down gile nehh..tau sbb ape ?sbb esok ibu dgn ayah dh nk brgkat g mekahhh..hadoiii baru je tulis blog neyhh air mate dh bergenang..belum tgok besok lagi sure aku lahh juara merembeskn air mata..huk2..sedeh niy betol ta tipu...kan best kalo ade waktu lagi boleh aku bt visa nk g mekah,..nk ikot jugaa..maybe belum d jemput kott...suatu hari nnty nk pegy jugakkk..

Tibe-tibe rase rendu yg teramat suasana kat mekah dgn madinah..even last year we all pegy tapi masih terase di saat tgn aku menyentuh kaabah yg di baluti kelambu..terase lagi saat pertama kali membuat umrah ..dpt cium hajar aswad dpt doa kat bwh pancuran emass..hurmm ya allah bagi laa suatu hari nnty aku d jemput lagi...rendu sgguh rasenye..sesekali teringat rase nk titis air mate niy...

HEHE,kat sne hari2 boleh minum air zam-zam..boleh nmpk kaabah..bile pandang kaabah kan rase hilang semuanya ,rase betol2 kite dekat dgn allah...isk2 hebat betol kuasa allah..urmm,teringin nye nk ulg mase tuu...byak2 aku travel mekahh lahh paling menenteramkn jiwa..



ehhh,close story about aku g mekahh dh terkluar tajuk neyyy..hehe

.........................................................





okay,hari niy semua org yg aku text aku ckp ;
sedehlaaa..tade ayt lain..hehehe

yg dieorg pulak dok bg smgat ckp xpe laa mak tok kan ade,hey u all i tell u,ksih syg seorg mak tok totally different tau compared wif mom's loving..haha..speaking pulak tah betol tah idak..ape2 pun i've to be strong ,take care adeq aku yg buas tahap cipan tuu,,haha..okay laa,u all semua i nk closed entry dulu nnty i akn updatekn new entry untk esk stelah d tggalkn ibu dn ayh ksygan.huhu..sedeh niy weyyy....tolong laa sape2 yg bjase baik hntar aku g mekah satu flight dgn mak aku.hahaha



pesanan buat ibu dan ayah tsyg..

*selamat jalan ibu ,ayah..
*semoga sihat2 je kat sane
*jage kesihatan tau
*doa kan untuk along smoga cpt dpt jodoh*ehh clap gatai betol.hee
*balik cepat tau,hari2 along tgg kat airport..hehe
*ape2 pun semoga dpt melakukan ibdat haji yg sempurna
*tak lupe,selalu video call tau dgn org malaysia.haha


that's all from me.a lot of love..sarah...
bye.salammmm