Friday, November 13, 2009

di hati ini..hanya tuhan yang tahu

salam syg buat pembaca blog yg kurang indah lagi tidak tertarik.huhu


okay ! semalam gerak dari rumah around pukul 10.30 mcm tu laa nk g hantar ibu dan ayah tersyg. sebelum pegy hantar aku dah nangis bape kali pun aku tatau laa..hehe..rendu weii..ta biase kene tggal lelame cm niy...after je ibu n ayah g we all pun gerak balik sampai2 je aku terus kemaskn diri untk tidur.mlm tuu aku mmpi aku makan dengan ayah n ibu ,bangun2 je pkul 7.00 pagi sedeh gile tbe2 rase ade air mate hangat yg mengalir..hehehe*malu laa..


TBE2,d kaca skrin henset tertera nme ibu ksygn..lalu tnpa mmbuang waktu teros pick up the fon

ibu;assmualkum,along ibu dgn ayah dh sampai kl ,skrg dkt kelana jaya nk g airport
aku;yeke ?hehe..rendulaa ibu..
ibu;hehe,ank ibu niy mcm xbiase jee kne tggal..tape la ibu gtg niy dyerunk nk bg taklimat
aku;okay bu,nnty jgn lupe kol tau ble nk fly nnty,bye
ibu;okay ,kem slm semua..


alhamdulilah,lega rasenye dpt dgar suara ibu..hehe..aku pun plan nk smbng tdo laa..tp aku silap,aku lupe stelah ibu n ayah g uat ibadat aku lahh yg kene ganti tugasan harian dierunk..fuyoh penah jugak rasenye..pagi2 td kene g pasar pas tu settle hal rumah..sekarang petang2 pun dah ta ley tido..hehe.nasib ade juga mak cik n sepupu yg dtg tolong..alhamdulilah..


.................................................................................


9.40 malam ,waktu malaysia

aku tgah layan nur kasih time tuu,tbe2 dpt text dari ibu ,hehe ape lagi pantas je aku tekan show msg..msg die berbunyi cam niy


salam,along ..ibu dgn ayah dh selmat smpai kat jeddah skrg niy..nnty ibu tel lain,tke cre.
kim slm kat sume..


heh !rase nk titis jehh air mate bce msg from ibu..hehehe..tak lame pas tuu ..tertera nme ayah d skrin phone ..aku pun pick up the phone


aku;hello !ayah !

ayah;ye ..along buat ape ?ayah dgn ibu dah smpai

aku;xbuat ape tgok tv jee.ayah ,bu mne ..bg jap fon kat bu

ayah;okay jap,,
ibu;ye along,
aku;bu dh smpai ke ?
bt ape tuu..
ibu;tgah bt pemeriksaan kcha
tan laa longg..
aku;yeke ?urmm bu esk kol lagi tau
ibu;okay lahh..tapelaa along kim slm kat semua.bye..



HEHE !best sgt dpt calling2 dgn ibu n ayah..hope semuanya berjalan dgn lancar kat sane..
urmm,itu jeh laa untuk hari niy..hurmm kalo boleh mcm2 nk story kat blog niy..hehe..nntykn blog untk entry hari esk okeh !see ya !

bye !muahhhhhcxxxzzz !