Thursday, March 3, 2011

Pagi Khamissssss :DD

Assalamualaikum u olls,hope baikbaik je kehidupan korang ye... senyum sikitt :) HAHA
Okay hari ni Khamis dah 3mac pun kejap je .Aku rasa baru je 1mac rituu.ceyy nak lagi 1mac.haha. :P
Pagi ni mcm biasa since last two day uncle tu dh inform aku ajak g pejumpaan pertama utk projek longkang ni Location:Tg piandang,perak :) Gedik je bagi dgn location bagai.HAHA.So tadi aku pun ikut la deme,aku pun tlg la bg notis pemberitahuan utk kerja2 ni.Bukan xtau kalau main dengan perkampungan cina ni kita cakap baikbaik dakk depa nk suruh dengar cakap depa gak.HAHA.Takpela benda pun dah settle.So kesempatan tu aku pun mcm teruja ngan kwasan tu duk main la tgkap2 gambar dengan sorg akk cun ni, nama dia akk juliana :) hehe.So sila lah jamah phototitas yg tak seberapa.phototitas??euwww.HAHA,gedik lakkk...




Panas niii :)



Pedulikan cina tuu,tgk aku jee.HAHA.cina ni nyibok ja padehal dia xda pape pun. :P


Sempat lagi posing kat tokong.HAHA.sembahyangla sebelum anda di sembahyangkan :P haha


Alala duk buat mcm nyonya jual ikan. hahaha



Peacee,syokk ooo duk kwsan ni,tapi ak takut gak org dia mcm lemas2 gitu.lemas tu ganas ahh.hahaha




Byee,nak balik dahhh.nampak dakk keta kuning belkang tuu dah tgguu.HAHA.


Kadang-kadang syok gak keja-keja luar ni boleh melwat ap yg patut.kiki,.mcm tadi ak ngan akk ju masuk tempat proses sotong syok gak tgok makcik2 duk proses sotong.Bagi sapa yg geli2 nak p kwsn ni xyah duk geligeli sgt laa.HAHA.Aku ngan akk ju relax jee . :) okay ahh bye2... mmmuahh*