Monday, March 28, 2011

Hye,The last entry from Me .MAYBE,

Assalamualaikum and hye everybody :)

Hey lama kita tak besua muka kan?hihi...poyo je* Erm,macam-macam rasanya nak tulis kat sini.Maklum la tgok pada title la...hihi..Baru maybe ok and mungkin akan terjadi.HEE.Tapi kenapa ?OUH,tu jawapan dia 'Not in a good mood' :) tepat dan simple lagi padat lagi kukuh alasan kan? :)

Ok saya nk buat entry ni tersusun dengan baiknye sbb banyak benda nak cerita :)

CERITA PERTAMA


23/3 ? ok berbalik cerita pada minggu lepas.Tengok tarikh konfem2 la tarikh result spm keluar kan..people keep asking me a same question for example : 'hey hows ur result?' kinda boring acctually and i never answer just said 'alhamdulilah' the rest agak malas utk bagitau bukan belagak atau sombong BUT bukan bagus pun nak kecoh sampai ke wall facebook.Rasanya dah cukup penjelasan tentang ini :)




CERITA KEDUA



Baru-baru ni terjumpa and terkenang kenangan silam tau..i mean zaman persekolahan la bukan zaman dengan boypren2..gilooo tu semua tak penah recall balik tau...hihi...Bila ingat zaman dulu mesti aku cakap dalam hati mesti best kalau dapat pergi balik zamam dulu..Time tu baru la tau and rasa betapa nikmatnya time tuu...Paling ingat sekali time belaja kat sekolah la pakai baju kurung putih dengan kain biru gelap(sekolah rendah) kain biru cerah ke?hehe entah (sekolah menengah) masa tu la zaman remaja paling indah and terindah.Nak tau kenape indah dan terindah?sebab time tu la kita kenal erti kehidupan sekolah mase tu la kita jatuh cinta dengan cikgu kita sendiri,masa tu la kita jatuh cnta dgn classmate&senior or junior kita,masa tu la kita gaduh besar dgn classmate or senior and junior kita,masatu la kita kenal erti persahabatan and macam2 lagi laa...Time tu la paling nakal sekali :P
cukup tamat !





CERITA KETIGA



Jumaat baru ni pergi ipoh kononnya nak bagi support kat ibu n ayah lawan boling untuk daerah kerian tapi bila aku sampai team kerian B wakilnya xdapat hadir so aku la bidan terjun nya.Alhamdulilah we all berjaya mengalahkan daerah2 lain.Yang xtahan tu aku menang kategori wanita peseorangan tempat ketiga and tempat pertama ibu la pemenangnya :P HEHE,sungguh tak disangka.Betul la org cakp rezeki ad kat mane2 je.. :) Lepas tu hang out kejap dengan mylebly girlfriend fieka syg..THANKS 4 coming dear and u look so cute tapi perangai ko tak penah berubah since kita satu sekolah dulu.hehehe :) Tak sangka juga fieka seorang guru sekarang :)




CERITA KEEMPAT

Ramai tegur kata sarah macam tak da semangat macam xda perasaan bila bercakap macam takda mood..Ha tau takpe..hihi.Orang tgk ak cool jekk buat dekk je cam happy2 je..Padehal dalam hati aku,fikiran and jiwa aku macam-macam fikir tau...Setiap hari aku doa semoga allah kembalikan semangat aku.Tapi sekarang tak bersemangat lagi ,feel tu xdtg lagi...sebab tu la aku tak suka duk kat umah sekarang kalau duk kat umah lagi la aku rasa down better aku buat sumthing yang boleh buat ak lupa soal hidup aku jap ..So aku pilih boling sebagai game harian aku.Kalau ak dapat main aku rasa puas gila tak pun window shopping ka agar aku tak la ingat sangat apa yang jadi...Cukup la sekadar ad aktiviti tapi kadang-kadang tu ad jugak perasaan frust tu dtg kejap2..dlam elok2 aku boleh down.Aku pun xtau nk buat cemane so everyday aku hanya mampu doa supaya di kembalikan semula semangat aku yang hilang... :)





Lastly,Tu jela aku nak cerita ape yang jadi kat aku untuk minggu lepas...So perasaan aku yang kejap ok kejap tak ok tu la yg buat aku rasa nak off FACEBOOK DAN BERHENTI berblogging :) Bila sampai waktunya nanti insyallah aku kembali semula untuk cerita tentang kehidupan seharian aku..Buat mase ni cukupla HANDPHONE sebagai pengerat hubungan aku dengan semua org.Kalau pape yang penting sangat tuu text la or just call me...Papepun thanks pade reader2 yang tak putus2 ikuti perkembangan belog yang tak seberapa ni & tak lah menarik sangat & tak lah se'hot' belog2 wanita fofular di luar sana..What i can says thanks a lot....Loveyou.




-singout- <3