Monday, March 14, 2011

Hey there Sarah ;)

Assalamualaikum ,hey u olls :P

Weyyy lame gila weyy tak merapu tak merepek tak melalak kat ruangan belog tercintass niii :P Tengok title pun cam gedik2 manja je kan.HAHAHA. *Poyo* Sumpah rindu kat fesbuk kat belog.Lama sangat2 dah tinggal sampai dah lemau macam biskut..Sarah suka over, ;) Mesti tak caye kan aku busy dah macam puan sri,EHH silap tak nak puan sri ..cik sri boleh ?? HAHA ;p Ye aku baru je pulang dari kelantann kott..Penat tak habis lagii..Sumpah tak best sebab hujan je cuaca pun malas-malas lagi lembap buat semua org lemas rimas gelabah nk balik cepat...HAHA . Kenduri pun tak hapening,suram je.Sumpah kesian kat pengantin redahh dalam banjirr.. Takpe,walau papepon aku doa moga berbahagia :)

Ermm ni betul-betul cerita sedih kott ;((...Pestime g jalan2 camera aku tak guna bwak jee tapi tak guna.Sebab pe?sebab bibik aku laaaa,memandai sgt g simpan charger diaa pastu tak igt letak mana..mcm hape jekkk..Hemoh-hemoh betol tauu...Ak siap survey g nk beli charger baru mmg gila la harga diaa,..Tak kire cari smpai jumpa jugakkkk..Sayang duitt ooo bukan kedekut okayy..Kadang-kadang kita perlu berjimat cermat ye adik-adik,akak-akak,abg-abg dan seterusnyaa :P So takdela gambar2 yang sengal2,gedik2,poyo2,ala2 model.sedih ya amat !!! ;(( bibik i will kill you !! Taknak la,nnti masuk penjara ;P Maaf* Ni hal camera...


Ni betul2 hepyy,HAHA.Balik kelantan dengan pak cik n mak cik ramai2 kann..Ade sorg pakcik aku nii lawak gile laa ya amat lawak i tell u..HAHA Aku rindu nak dengar pak cik ak tuu nyanyi lagu mepek2 kat aku..HAHA ;p ...

Ni betul2 suweet2 msam bila dua org kanak2 yang follow we all g kelantan..Si husna & Hadief yang betul2 comel lagi gebuu...Sumpah i miss them so muchiess ;(( Mereka bedua sgt2 manja n nakal giler...Adik hadief domokun mak long miss you so muchh...Nak main tembak2 lagi dengan adik ;p.Pandai pulak hadief ni buli org dia kan dah obes doc dah keluarkan warning kat mak dia utk control mkn diaa..yela mana tak kena control dah 18kg weyyy umo 3tahunn tak smpai pasti mintak org dukungkan dia..mmg melampau ahh kann.. :P ..Yang akk dia lak si husna yang kadang2 agak geram bila sombong tak semena-mena kurus telampau la plakk..Ak rasa adik dia yg curi makanan kot kat
umahh.HAHA.


Okay tu serba sedikit aku cerita yang agak tidak best laa sepanjang ak sepi tinggalkan belogg :( Btw,Kenapa perlu saya cemburu erkk?Risaunyee bila perasaan cemburu ad dalam diri kita ;P
Bye,



-Sarahpororo-