Monday, February 28, 2011

Bila Kita Tak PERASAN

Assalamualaikum buat kesemua penduduk Malaysia,Salam satu Malaysia.*Poyo ajekk! :DD

Heyy saya betul-betul tak sedar yang bulan FEB last hari niii.Selalunya hujung bulan la aku kena bayo gaji and submit borang prestasi.Tapi seyes mmg lupa sangat-sangat.HAHA.Bulan ni mmg terlalu kejap aku rasa.AND aku happy gila bila tekaan aku betul-betul tepat,mane ad result keluar todayy! HAHA.Malu tak kalau sesape yg beria-ria kata result keluar hari ni.Taknak kalah lak tuu.hahaha! Amacam berapa A kau dapat utk result SPM?HAHAHA :P ini betul-betul lawak tau...


Close bout resultt,its too early to me, ceyy GEDIK* hahaha

Okay,Kenapa laa mood saya lately ni rasa macam nak kawin jee.Dah tak sabar rasanya..HAHA. mcm gedik2 manja je aku buat pengakuan tu kan?HAHA :P


Bye2..mmmuahhh.