Tuesday, December 22, 2009

Thx for the nice watch !

hello,














Tak nak cakap banyak-banyak tambah2 benda yang merapu dan membuangkan waktu anda membaca sahaja.So,disini saya katakan dan mengucapkan BERIBUAN TERIMA KASIH pada ibu dan ayah sebab benda yang kat ats tu dah jadi milik saya kini.saya mmg penggemar jam,tapi sangat susah untuk sentiasa ditukar ganti jadi selalunya saya akan memakai jam yang baru seboleh-bolehnya 2 atau 3 tahun lamanya,bila dah rasa jemu baru lah dengan muka xmalunya meminta pada ayah atau ibu untuk jam baru..

Ape-ape pun thx sgt2 ibu n ayah !sangat-sangatlah tercantik bagi saya ,dan bt masa ini jam ini merupakan kekasih hati yang pertama dan terakhir.




Maaf sangat2 entry untuk kali ini tersgtlah bosan,
sbbnye penulisnya(sayalah)menulis dengan rasa amat mals sekali
dan menulis bukan dgn seikhlas hati.
Hanya ingin mewujudkan entry baru semata-mata
terima kasih,