Wednesday, August 26, 2009

hari-hari lepak rumah,bored !

seperti biasa hari ini baru hari ke-3 cuti untuk mggu pertama...haha.mcm biasa plan nk tido jew smpe dh dekat2 waktu berbuka baru nk bagun.hahaha.tp ta boleh alahhh sdeyh gila an ??kan best kalu mcm nieyy..tp aku menimbulkan eyeback mungkin kerana keterlaluan tido yg terlalu banyak.ngee..hishh sara ni pikir nk tido je tade kje laen,kdg2 ibu ckp sara niey bekerja sebgai seorang kaki tidur..hehe..tbe2 terdetik (bile nk tbe waktu berbuka niey ?isk isk,,)hehehe teruk betul perangai si sarah niey,.mcm tenuk,e=werkkk werkkkk mcm tenuk.hahahha,.

pagi tadi dgn lemah dan longlai nya mencpai towel yg wangi lg gebu membuatkan laghi tak nk bagun.hahah,,terus masok bathroom ...10 minit kemudian..lega !terasa seperty segar mugar sperty barun lepas menjamah roti canai yg enak ..hahaha..asik asik makn jew...tade ngeje si sarah niey.hehehe,selesai je mandi semua terus pilih bju nk pakai ape..sbb ibu ajak pegy taiping teman k.ngah gue meramgkap sepupu gue mengupah baju..hehe..dah pakai lawa terlihat di hadapan cermin


eyhh,,eyh gemuk kah aku ?atau aku yg membeli bju sendat sbgeni rupa...berfikir punya la lama..

itulah yg terjadi.after ibu melihat penampilan aku.berkata di dalam hati..syukur gila ibu ta ckp apa2..nnkty letih lahh aku nk kene salin balik baju..sdah lahh make up setebal rozita cek wan..eyh pecayalahh ckp aku..hahah ! ;DD sorry aku asik tipu je bulan2 puasa niey,,bukan tipu melwak nakal tuuu..hehe


alahh mcm mna nieyy aku dh lost memory nk tulis apa..haihhhh..long lahh brikna idea yg mantop.hahha..
sudahlahh tataw nk bercerita tentang apa.hehe,,eyh sebelum tuu jgn ckp saya menipu okay,,saya jnji saya upload kan picture2 saya mnggunakan dslr sony saya itu d kemudian hari okay ???saya kesuntukan masa sekarang neyhh,,on9 pun d opice ayah,,sbb kat umh terputus bekalan enternet..sdeyh betol...eiieee !lakhan at betol si pencuripencuri cabel elektrik..eeeeeee !geram betol lahh rasanya..hehehe...

okaylahh rakan2 sarah gerak dulu,,salam perpisahan buat sementara waktu dari sara,bye!muahhcccxx!ss