Friday, August 14, 2009

depressed,ashamed,streses..grrrr!ahhhhh

salam saye ucpkn pade semuanya..syukur alhamdulilah saya d beri peluang untuk menulis blog yg indah lagi buruk ini.

hurmm..ntah ahh yesterday n today bg aku tade maknenye dlm hidup aku.stress gyle tataw nk express how i am feel ryte now...urghhh help me pleasesss,,, ;(( aku terasa yg diri aku niey gyla bodoh ahh..rase down gyle neyhh..tataw ahh..hanya allah je yg tahu bgaimana persaan hambanya ini..acc aku try nk hlgkan rsa kesedihan yg melanda nieyy..aku try untuk senyum & bergelak ketawa BUT he's spoil mymood !grrrr!tape aku tahu aku siapa terima kasih kerana menyedarkan diri aku,ye aku tahu kau bagus tahap dunia.siapalah aku niey yg tahap sekolah pun belum bagusnya..terima kasih sbb buat aku rase lg down gyle ahh neyh..aku terima kta2 kau.BUT please pkir ahh siket persaan org dgn teguran kau tuu..yeahh maybe pas niey aku takan mcm dulu lagi..aku hope kau ta tanya knpa aku berubah sikap yg begitu mendalam..kau tentu tahu jwapan nya..tahniah lahh kau berjaya fyte aku dlm subjek science.HOPE kau berjaya..aku harapa sgttt kau baca blog aku neyh..sbb aku mmg gyla2 tersa dgn sikap yg kau tunjukkan pada aku..aku mengaku yg kau mmg baik dgn aku selama niy.(*baik ke ?)sudahlahh aku sedeyh gyle neyh rase pas niey nk je g sembam muka kat katil ksygan biar semua org tahu betapa sakett nya hati aku neyhh atas perbuatan kau..aku ta doakan sesuatu yg buruk tp beringat yg ALLAH tuu maha kuasa bila2 jew dia boleh tarik kemewahan yg ada pda kita semua.




dah laa aku ta mmpu nk tulis apa2 g..rase sebak gyle neyh..bye !